close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 外幣匯款的各種方式
Mar 8th 2014, 14:04, by gonna318

作者gonna318 ()

看板ask

標題[請問] 外幣匯款的各種方式

時間Sat Mar 8 14:04:05 2014

原po有台幣帳戶以及外幣帳戶 這兩個帳戶都是同一間銀行的 而我想匯美金給我在美國的朋友 請問以下幾種方式的手續費要怎麼算 1.直接將我外幣帳戶的美金匯給他 (我的帳戶) → (友人帳戶) 美金 匯 美金 2.我拿美金現鈔匯給他 美金現鈔 → (友人帳戶) 3.將台幣帳戶的錢轉成美金匯給他 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.160.198.201

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    tgg5p6tfn0qrj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()