close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
想要打美白雷射,但是不知道哪一台雷射比較好?
Mar 8th 2014, 05:01

聽說淨膚雷射跟粉餅雷射效果都很好
可是因為我經費上的不足
所以我都只有打淨膚雷射
淨膚雷射單價比較低
可是我覺得效果就已經不賴了

淨膚雷射最主要就是改善膚色黯沈跟痘疤的問題
連縮小毛孔效果也很好
所以如果你針對這幾個問題很困擾的話
我推薦你就大膽的去試試看

我推薦你可以去我去的那間診所問問看
他們家諮詢是不收費的
而且諮詢師跟美容師人都還不錯
也不會很勢利眼跟很推銷

我去的那間診所是靠近在台北車站
叫做美麗新診所
你可以去問問看喔
希望我的推薦有幫助到你

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    tgg5p6tfn0qrj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()