close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
新買的手機,但我覺得好像非新品,有買sony z1的幫我看一
Mar 26th 2014, 10:11

我幾天前買了一隻sony xperia z1 compact. 於sony官網購入
外觀檢查無問題,但是在我把歌曲要備份在手機裡,發現新手機有歌曲
裡面有念佛經曲還有多首流行歌曲

我之前是拿iphone4s.我第一次拿xperia.
我發現螢幕粒子好大,沒有iphone螢幕那麼精細. 特別是打開相機要拍照,螢幕粒子粗糙有夠明顯 我沒有去sony門市摸過實體機. 所以我不確定是sony螢幕品質本來就沒有三星跟蘋果一樣好嗎?

希望同樣有拿z1或sony同款手機的人給我一下意見,感謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    tgg5p6tfn0qrj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()