close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
(5分)125cc機車, 如果平時時速都騎40公里以下(巷子內為主), 鼓煞或碟煞有差嗎? 請問 碟煞煞車油騎多久要換一次?
Feb 22nd 2014, 07:58

(5分)125cc機車, 如果平時時速都騎40公里以下(巷子內為主), 鼓煞或碟煞有差嗎?
我都是只有從家裡騎到台北捷運站而已
;---------------
請問 碟煞煞車油騎多久要換一次? (我一天才騎2600公尺)

我的車行告訴我, 我1999年出廠的機車Sym Attila 125, 碟煞煞車油幾乎不用換, 要換頂多七年換一次

;--------------------------
忘記保養碟煞, 為何會變沒煞車?
鼓煞不保養, 也會變沒煞車嗎?

"前碟後鼓"的好, 還是"前後雙碟"的好?

;----------------------------------

謝謝網友的分享

我下次買新的125cc機車時, 因為平時時速都騎40公里以下(巷子內為主), 一天只騎3公里內
還是買前後都鼓煞的好了

我40 多歲了, 看到很多跟我一樣年紀的同事, 騎機車輕輕一摔, 就好幾個骨頭骨折

所以只敢從家裡騎到最近的捷運站, 再遠就開汽車或坐計程車

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    tgg5p6tfn0qrj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()