close
Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
明星八掛大分享☆是香港知名網站之一,網站創於2011年,以娛樂報導為主力,透過多元化資訊, 及提供 本地娛樂 外地娛樂 政治時事 娛樂八掛 影視名人 生活 財經 健康 飲食 寵物 潮流 旅行 旅遊 新奇 食譜 等 報導。 是提供讀者獲取娛樂資訊的最佳平台。 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
U撈 天氣不似預期 機場兼職
Oct 2nd 2013, 14:55


Leo 21歲理工大學旅遊系 Yr.3 

U撈

天氣不似預期 機場兼職

之前颱風天兔來襲,雖然天兔對香港的影響不似預期,但仍令不少旅客滯留機場,當中有旅客因不滿而跟機場的地勤投訴,即使氣氛緊張,他們依然以禮相待。現修讀理工大學旅遊系的 Leo,在機場兼職地勤,接觸到來自不同國家的旅客,除了天氣影響航班外,他指在機場工作會遇到不少突發事件,他學會忍耐和禮貌,認真敬業樂業。

 


每次返工, Leo會被安排到不同航空公司櫃位工作,為旅客辦理登機手續。 

「先生,麻煩畀個護照我同你核對個人資料,然後再出番張登機證畀你。另外,如果你要將行李寄艙,可以將行李放喺我身邊嘅磅度,等我幫你睇吓行李有冇超重。」 Leo在機場兼職地勤,平日工作主要為客人辦理登機手續,「平日我接觸到好多唔同國籍嘅人,自問普通話同英文都唔錯㗎。」
今年 6月, Leo透過學校介紹,在機場任職地勤,他說當初決定入行全因電視劇《衝上雲霄》。「喺 10年前,我睇《衝上雲霄》時,覺得喺機場做嘢好有型,好想將來有機會做同飛機有關嘅工作,咁啱今年喺學校旅遊系嘅內聯網見到有機場地勤 intern,即刻走去 apply,之後過咗實習期,公司見我表現都算唔錯,所以繼續畀我喺度做兼職,平時地勤好少請兼職㗎。」

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    tgg5p6tfn0qrj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()