close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
Re: [請益] 康是美醫美節
Oct 2nd 2013, 21:45, by lindalian

作者lindalian (琳達蓮)

看板BeautySalon

標題Re: [請益] 康是美醫美節

時間Wed Oct 2 21:45:02 2013

大家討論很熱烈的寵愛的三分子活動 我有買到耶~~~~在康是美 買三分子玻尿酸保濕精華液101ml有多送一罐精華液 開心~~灑花~~~我買的那間櫃上直接寫有送! DM上我也翻過沒有 但實際真的有買到就是~ 想買的如果架上沒看到我覺得一定要問一下店員 不然又被無良店員給騙去..... 然後精華液如果單買有折100 不過當然我還是買重量版的~划算太多!!!!!!!! 面膜組親眼看到有被驚!!!了一下 害我都想下手了.... PS.康是美現在的來店禮是送寵愛的紅酒凍膜試用包(有附200折價券) 記得要拿!!!!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 175.96.205.47

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    tgg5p6tfn0qrj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()