close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
Online retail made easy.

With everything you need to start selling online today, Shopify is perfect for beginners & experts alike, providing a complete solution to create your online store.
From our sponsors
Re: [情報] [開水] 瘋狂打西瓜
Aug 9th 2013, 22:32, by pinoko

作者pinoko (咪咪小肥貓)

站內Facebook

標題Re: [情報] [開水] 瘋狂打西瓜

時間Fri Aug 9 22:32:45 2013

※ 引述《soul5566 ( 亞洲天團)》之銘言: : ※ 引述《soul5566 ( 亞洲天團)》之銘言: : : 老樣子邀請好友幫的活動 : : 送兩隻元寶魚 一隻星光花吱 : : http://ppt.cc/bVql : : 好像最高就四分吧2~4分 : : 眼鏡拿到可以透視 : : 記順序好像沒用 我點了根本不是我剛看的 : 沉了幾頁 : 看推文說重整有效 : 請問要怎麼用呢 : 我昨天試 沒有用耶 : 是不是我做錯了 我也想拿12分 開水魚友大家好喔:) 我在今天打完三次西瓜已經換到金色法羅魚嘍!!(yeah~) 目前還剩 14分!! 想請問 活動還剩兩天 8/10 15:00 8/11 15:00 假設我依照版友的撇步順利剩下的兩天都各拿到12分, +上現有的,總共是42分 這樣還差3分可以換 西光花吱(原價19元寶)~!! 倘若我使用3元寶跳過等待, 請問我是可以多打三次西瓜還是一次呢?? 還請有使用"跳過等待"的版友好心解答,感激不盡~~ 好想要花吱喔~~~~~~~~~ -- 嘰呀啵~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.169.224.157

joseyen:多打一次而已喔 T_T (論壇上說的,我自己沒用過) 08/09 23:21

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    tgg5p6tfn0qrj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()