Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
我第一次這麼喜歡跨年 讚!!!
Dec 31st 2013, 17:17

跨年麻 人擠人 這很正常

不過 怎麼發現很多電子花車繞來繞去

改裝排氣管的阿 改裝顏射管的

還有一大堆方向燈改恆亮 燈泡改藍色 紫色 綠色 甚麼顏色都有

拆傳動的阿

平常要看到這麼多的改裝車 還真不容易約上百台吧

突然讓我想起曹操被西涼馬騰攻打時說過的一句話:

曹仁:敵方又增兵兩萬

曹操:那太好了 那省得我們去西涼滅了他們

突然靈機一動 太好了 這時候不趕快蒐集影像檢舉他們

那要甚麼時候檢舉呢???

這麼多台欸 上百台

我跟我老婆說:給我二十分鐘 我去拍一下改裝車 這幾天加班通通送他們去驗車

我老婆.....

二十分鐘 拍了大概三位數的改裝車

我第一次這麼喜歡跨年 讚!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    tgg5p6tfn0qrj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()