Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
HTCone外放音質沒有唉鳳鎖泥三爽好?
Dec 25th 2013, 08:42

這完全是耳朵長包皮啊!!三爽根本就是大聲沒音質,而且我的BS比N2 S3 S4還要大聲了,我不解怎麼還有人說三爽音質讚聲音大?!
哀鳳更不用說了,沒聽過聲音那麼小卻連螢幕都跟著也很小的手機,輸他的大概就是索尼吧@@,你若說IPAD MINI那有兩顆喇叭還可以說得過去,音質這種東西apple是完全無法用喇叭表現出來的
我自己的iPad mini2喇叭不管音量或音質都是輸我的BS啊!我相信new one是絕對完勝的,更別說加上Boom Bass了

tn914196 wrote:
昨晚有人告訴我HTC...(恕刪)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    tgg5p6tfn0qrj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()