close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Design your online store.

Shopify let's you create your online store easily. With total control over your website’s design, state-of-the-art security & a fully hosted online shopping cart.
From our sponsors
Re: [問題] 多一份兼職的人多嗎?都怎樣的兼職居多
Aug 11th 2013, 22:39, by northfox

作者northfox (‵Д′)

看板Salary

標題Re: [問題] 多一份兼職的人多嗎?都怎樣的兼職居多

時間Sun Aug 11 22:39:02 2013

我目前是輪班的 四休二 班表雖然固定 但是時數很少只能找排班性質的工作 所以我回鍋我大學時代的打工-----賣pizza 因為根本老鳥不用訓練所以馬上就被錄取了XD 但是我要求只做早班OPEN 下午以後就是我的休息時間 去游泳去玩回家睡覺幹嘛的 有事要回家 就說別排我的班就可以了 只要兩週內時數有達基本 就沒什麼大問題 不過因為DM和活動會一直更新 很少上班的話 還是要花時間去了解內容 就算少上班也不能拿來當藉口 要跟正常員工有一樣的功能 (這是我對自己的要求) 不過我做到後面有點玩票性質 有時很累 想辭又捨不得 (雖然只做上午 但放假都不能睡到自然醒) 一方面輪班的公司的人太虛偽了(?) 有時放假來打工 看看這些單純的學生聊聊八卦是非 感覺好像可以把自己抽離一下現實= =" 不過我只上六個小時還常常遲到早退XD 一個月大概多個4~5000而已吧 啊不過說真的 兼職真的要量力而為 有時遇到大日子 又忙又累 回正職公司時會有自己的魂魄被抽走還沒回來的感覺....... ※ 引述《killer110 (齊勒腰腰動)》之銘言: : 我想請問目前有多一份兼職的人算多嗎? : 如果有兼職大多做那種兼職呢? : 請有做兼職的大家分享一下 : 謝謝 -- ▄▄▄▄▄▄▄ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄ 眼睛好酸喔!! ◢█ ╯' ∵╯╰ 幹你媽的看三小!? ▅▅▅▅▅▅▅ ◥◤ ◥◤ ▅▅▅▅▅▅▅▅▅ " _ ▉ ∵ ∴ |||| 蘋果 ◥████◤ ∵∴ ∴◤ 檸檬 ψbelleaya -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.110.152.143

SuperModel:充實自己,等待時機翻身! 08/11 22:50

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    tgg5p6tfn0qrj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()